Feroz

-This site is for everybody who wants to know about me-

ni nk cite sket idup aku mase thn 2008

TAHUN 2008

salam kpd semua kengkawn. mmg dah lame aku x taip kat blog ni. sbnarnye aku malas nk taip. hahah..lg pon nk citer pe ek?..korang rajin2 la tanye kabar aku baru aku leh citer2 pasal diri aku ni..thn ni mmg tahun yang mencabar kesabaran aku dalam mecari ilmu, menambah rezeki, membaiki diri sendiri. macam2 ada. baru je nak start benda baru ada halangan yg hampir2 membuat aku kecundang.

1st of all.. takziah kepada keluarga Allahyarham Fazrul atau Ayoi yg telah pergi ke rahmatullah pada..maaf xingat tarikh tp aku yg aku ingat 2hari sebelum raya aidilfitri thn ni. Al-Fatihah kita sedekahkan kat Allahyarham Fazrul..antara kawan aku yg paling rapat sejak smk teknik sampai la thn ni selain shahir. gamba die still ada dlm FS aku ni. xsampai ati nk buang. ntah la..kali terakhir jmpa mase kenduri kawin abg sakinah. aku lepak sampai umah die..solat mahgrib dan isyak, tranfer gamba2 kawin dan ayat terakhir kami ialah “Assalamualaikum, jumpe lagi!!”..xleh cite banyak2.

Mencari rezeki tu satu tuntutan..hukumnya wajib (betulkan kalo silap)..aku kerja keras gak la thn ni. even keja parttime yg ramai ckp keja xleh support idup..mmg la xleh support idup koz “parttime”..tp hal yg tersurat dan tersirat dlm setiap keja tu hendaklah kite fahami.. baru aku tau ape tu kerja. stail masyarakat yg muda-tua.luar baik blakang lain..luar nampak cam nk kena “sideKick” tp hati “bermaruah”..baru aku faham kata2 abah aku..”baru ko tau keja tu menggadai nyawa”..renung2kan dan kalo dah faham bertindaklah.

carilah ilmu sampai ke negeri China,,sampai ke liang lahad. hehe..impian aku nk cari ilmu Taekwon-DO aku ni smpai ke Korea..paling dekat pn kat aku nk belajar bwah master2 TKD n GM Dato Sabree..insyaallah terimalah aku sebagai anak murid korang..amin. before that aku kene study dulu ngan Sir Din.dah khatam, dapat green light baru boleh cari Master2 lain..erm..aku start pakai uniform TKD ni mase darjah 1.kalo xsilap..Uniform ITF tu abg aku punye. saje2 ke pakai cam besh je, kain kasar, siap ada tali pggang putih. hahaha..gamba da tp tunggu la aku upload. kene cari kt album fmly. start dr tu aku cam nk join TKD.mula 2 saje2 je mase pilih koko mase form1..tup2 sume kelab dah penuh. slamber join TKD WTF. lame2 cam besh lak..cume yg xbestnye abah aku ni mmg xsuke aku masuk TKD coz body aku kecik bahaya lawan2..wat pekak badak je..bile dh cukup umur barulah aku declare aku nk join TKD ni secara tetap.nk join sume Aktiviti.dah cukup umur katakan. huhuhu.. start dr 1998…2008 bru lah aku dapat BLACK BELT 1st DAN. syukur alhamdulillah..jalan still berliku2. aku kena ‘Kosongkan gelas,pilih Gelas yg paling besar skali dan Pikir di luar Kotak’….renung2kan..oh ye..plan dlm cari ilmu ni, nk sambung degree civil engineering kat IPTA..korang doakan aku dpt sambung.IPTS pon ok gak..tp tu jln terakhir..ok

selamat menempuh 2009. maaf zahir dan batin. sayang dia

0 comments:

About Me

My Photo
Fairuz
Ampang, Selangor, Malaysia
just a simple person..try hard to be a genius. hamba Allah yg lemah tetapi berjiwa besar..amin
View my complete profile

Birthday Boy

Lilypie Kids Birthday tickers

Serasi Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Time Is Gold

Feroz

Feroz








Let's Chat Here

UTHM Di Hatiku

Photobucket

Dia Rusuk Kiriku

Friends

Powered by Blogger.

Love this song!