Feroz

-This site is for everybody who wants to know about me-

salam semua..agak lame jgk aku xupdate blog aku ni. kadang2 rase cam malas lak nk luahkan kat blog ni. hari2 yang aku lalui cam same je..BZ je memanjang, assingment la, projek la,dan yang terbaru ni Test ke 2 bagi setiap subjek teras..memula Math eng. pastu Geoteknik esoknya Hidraulik, selang 2 hari Mekanik Bahan plak. satu minggu tu penuh la dgn test..pening2 aku..ni pon aku curi2 masa rehat nk upadate blog ni. yang peliknya nape la test 2 bg lepasan diploma cam aku ni wat test direct tiap2 hari..kalo la wat test selang dua hari leh tahan sket..
ape2 pon aku hrap yang terbaik je aku dapat wat..dan harap dapat score semua subjek.
doakan aku berjaya, tenang bile jwb dan ingat semua yang lecture ajar.

ujung minggu ni aku msti bz..next week aku update lagi cite best.tungguuu

0 comments:

About Me

My Photo
Fairuz
Ampang, Selangor, Malaysia
just a simple person..try hard to be a genius. hamba Allah yg lemah tetapi berjiwa besar..amin
View my complete profile

Birthday Boy

Lilypie Kids Birthday tickers

Serasi Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Time Is Gold

Feroz

Feroz








Let's Chat Here

UTHM Di Hatiku

Photobucket

Dia Rusuk Kiriku

Friends

Powered by Blogger.

Love this song!